دسته آگهی مواد شیمیایی صنعتی
زمان : ۳ ماه پیش

۱
عکس اگهی
۲
عکس اگهی
۳
عکس اگهی
۴
عکس اگهی


ایکن عکس اگهی
ایکن عکس اگهی
ایکن عکس اگهی
ایکن عکس اگهی
توجه توجه توجه!! لطفا تا زمانی که اطمینان کامل از صحت معامله ندارید وجهی پرداخت نکنید.یوز شیمی مسئولیتی در قبال وجوه پرداختی و بیعانه پرداختی به اگهی دهند ندارد.
دسته:مواد شیمیایی صنعتی

عنوان آگهی:لیگنوسولفونات کلسیم/سدیم/آمونیوم/فولویک اسید بورگارد


شماره تماس:۰۹۱۰۰۰۶۳۳۹۳
آدرس حدودی:تهران/تهران
توضیحات:
واردات انحصاری مواد اولیه بورگارد در ایران (شرکت آویژه سبز بهاران) لیگنوسولفونات کلسیم نروژ بورگارد لیگنوسولفونات سدیم نروژ بورگارد لیگنوسولفونات آمونیوم آلمان بورگارد فولویک اسید ۸۰ درصد آلمان بورگارد فولویک اسید ۵۰ درصد نروژ بورگارد استعلام قیمت و تهیه محصولات از طریق تماس با شماره درج شده در آگهی و یا ارسال پیام در واتساپ.

کد آگهی:1177
اشتراک واتساپ گزارش تخلف اگهی مواد شیمیایی در تهران

بخش کوتاهی از چند متن مواد شیمیایی :

بازار فروش مواد شیمیایی در غرب تهران عوامل موثر و اهمیت اقتصادی

تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از شهرهای پرجمعیت جهان، بازار بسیار بزرگ و پویایی برای تجارت مواد شیمیایی است. این شهر به دلیل وجود صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، نیاز زیادی به مواد اولیه دارد و این باعث شده تا فروش مواد شیمیایی در تهران به یک صنعت پر رونق تبدیل شود. در این مقاله، به بررسی فروش مواد شیمیایی در غرب تهران می‌پردازیم و عوامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

دیدن متن کامل

فروش مواد شیمیایی و توضیحات

صنعت مواد شیمیایی یکی از صنایع حیاتی و حیاتی در جهان است که محصولات آن در تمام صنایع دیگر استفاده می‌شوند. از لوازم خانگی تا صنایع بزرگ مانند خودروسازی و صنایع پزشکی، مواد شیمیایی یک نقش کلیدی در تأمین نیازهای اساسی جامعه ایفا می‌کنند. به همین دلیل، تحقیقات و توسعه در این صنعت بسیار مهم است. ارتقاء فناوری و ارائه محصولات نوآورانه می‌تواند به توسعه این صنعت کمک کند و سهم بزرگی در افزایش تولید و صادرات داشته باشد.

دیدن متن کامل

روندها و چالش‌های صنعت فروش مواد شیمیایی راهکارهای افزایش فروش و توسعه صنعت

فروش مواد شیمیایی یکی از صنایع مهم و حیاتی در سطح جهانی است. این صنعت با توجه به تنوع و تعداد زیاد مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله داروسازی، کشاورزی، پتروشیمی و ...، اهمیت بسیاری دارد. فروش مواد شیمیایی از مراحل مختلفی چون تولید، بسته بندی، توزیع و فروش تشکیل شده است. در این مقاله به بررسی این صنعت از نظر اهمیت، روندها، چالش‌ها و راهکارهای افزایش فروش مواد شیمیایی خواهیم پرداخت.

دیدن متن کامل

تمیز کردن آثار باستانی بدون استفاده از مواد شیمیایی با فناوری پلاسما

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید ایمان حسینی، عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود و مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: حوزه فعالیت این شرکت که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده، فناوری پلاسما است و در حال حاضر ۱۰ محصول دانش بنیان را به تولید رسانده‌ایم. فناوری پلاسما از صنایع غذایی و پزشکی گرفته تا تولید انرژی، زباله سوزی، لایه نشانی لایه‌های نازک و نانومتری و تولید قطعات میکروالکترونیک کاربرد دارد.

دیدن متن کامل

بهبود فرآیند فروش مواد شیمیایی با استفاده از روش بدون هزینه انبار داری

فروش مواد شیمیایی بدون هزینه انبار داری به معنای این است که تا زمانی که مواد شیمیایی توسط مشتری سفارش داده شده است، انبار نمی‌شود و به طور مستقیم از تامین‌کننده به مشتری ارسال می‌شود. این روش باعث کاهش هزینه‌های مربوط به نگهداری مواد در انبار و حمل‌ونقل آنها می‌شود و به تبدیل موجودی به پول کمک می‌کند. از طرف دیگر، این روش باعث افزایش سرعت تحویل محصول به مشتری می‌شود و بهبود خدمات به مشتریان را فراهم می‌کند.

دیدن متن کامل

رشد پربازده صنعت مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی در دنیا

صنعت مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی یکی از صنایعی است که همواره توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. این صنعت به دلیل اهمیت زیادی که به بهبود ظاهر و بهداشت شخصی می‌دهد، همیشه در حال توسعه بوده و همواره تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان را برطرف کند. محصولات مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی شامل انواع کرم‌ها، لوسیون‌ها، شامپوها، عطرها، صابون‌ها و... است که افراد مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند.

دیدن متن کامل
تبلیغ یوز شیمی قوانین تماس حریم خصوصی بلاگ