دسته آگهی مواد شیمیایی صنعتی
زمان : یک سال پیش

۱
عکس اگهی
۲
عکس اگهی
۳
عکس اگهی
۴
عکس اگهی


ایکن عکس اگهی
توجه توجه توجه!! لطفا تا زمانی که اطمینان کامل از صحت معامله ندارید وجهی پرداخت نکنید.یوز شیمی مسئولیتی در قبال وجوه پرداختی و بیعانه پرداختی به اگهی دهند ندارد.
دسته:مواد شیمیایی صنعتی

عنوان آگهی:فروش مواد اولیه پلاستیک مانی پلاست جم (مقدمی)


شماره تماس:۰۹۱۲۱۰۱۶۰۷۶
آدرس حدودی:تهران/تهران
توضیحات:
فروش انواع مواد اولیه پلاستیک (پلیمری) شامل : پلی اتیلن سنگین و سبک / پلی پروپیلن / پلی استایرن /پی وی سی / پلی کربنات / پت نساجی / پت بطری فرمول ترکیبی موادجهت تولید انواع ظروف و قطعات پلاستیکی فروش انواع مواد جهت صادرات به کشورهای همسایه صدور فاکتوررسمی جهت خریدهای رسمی شرکتها PP / PE / PS / PET / PVC / LLD PA / PC /JPPS / HIPS / ABS شرکت مانی پلاست جم

کد آگهی:1135
اشتراک واتساپ گزارش تخلف اگهی مواد شیمیایی در تهران

بخش کوتاهی از چند متن مواد شیمیایی :

فروش مواد شیمیاییی و کاربرد سیتریک اسید

مواد شیمیایی از جمله عوامل اساسی در بسیاری از صنایع و فرآیندهای تولیدی و مصرفی می‌باشند. یکی از مواد شیمیایی مهم و گسترده‌ای که در صنایع مختلف استفاده می‌شود، سیتریک اسید است. این ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی C6H8O7، یک اسید ضعیف است که به عنوان یک اسید آلی نیز شناخته می‌شود. سیتریک اسید در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذایی، دارویی، شوینده‌ها، کیمیایی و ... کاربرد دارد. در این مقاله به بررسی فروش مواد شیمیایی و کاربردهای سیتریک اسید در صنایع مختلف می‌پردازیم.

دیدن متن کامل

استراتژی‌های موثر برای فروش مواد شیمیایی پودری در دنیای امروز

برای فروش مواد شیمیایی پودری، اولین گام مهم برای موفقیت و جذب مشتریان، تعیین بازار هدف و تحلیل بازار است. بررسی نیازها و تقاضای بازار، شناخت رقبا و ارائه محصولات مناسب با کیفیت و قیمت مناسب، عوامل مهمی برای جلب توجه مشتریان هستند. همچنین، باید دقت شود که محصولات شیمیایی پودری از نظر کیفیت، استانداردها و مجوزهای لازم برای استفاده در صنایع مختلف، مطابق با قوانین و مقررات مربوطه باشند.

دیدن متن کامل

اسید سیتریک چیست؟

اسید سیتریک نوعی کربوکسیلیک اسید است که از مهم ترین اسیدهای آلی به حساب می آید و با توجه به اینکه در بسیاری از مرکبات (لیمو شیرین و لیمو ترش ، پرتقال) و دیگر میوه هایی همچون گیلاس، زغال اخته، سیب، توت فرنگی و ... وجود دارد، به عنوان یک ترکیب غیرسمی و خوراکی به منظور ایجاد طعم و پایدارکننده به مواد غذایی اضافه می شود. بد نیست بدانیم این میوه ها به دلیل اینکه دارای مقدار کافی اسید سیتریک هستند، در طبقه میوه های اسیدی قرار می گیرند.

دیدن متن کامل

راهبردهای موفقیت در صنعت مواد شیمیایی: کیفیت و تحقیق و توسعه

صنعت مواد شیمیایی یکی از صنایع پیچیده و حیاتی در جهان مدرن است که در انواع صنایع، از صنایع غذایی و دارویی تا صنایع خودروسازی و ساختمانی استفاده می شود. از آغاز تاریخچه این صنعت، تولید مواد شیمیایی برای تولید محصولات مختلف و ارتقای کیفیت زندگی انسان ها بسیار اهمیت داشته است. این صنعت کمک می کند تا محصولات قابل استفاده برای مصرف عمومی تولید شوند و از دیگر صنایع نیز بهره ببرند.

دیدن متن کامل

چالش‌ها و فرصت‌های بازار مواد شیمیایی در دنیای امروز

با افزایش روزافزون جمعیت جهانی و توسعه صنایع مختلف، نیاز به مواد شیمیایی نیز رو به افزایش است. از این رو، شرکت‌ها و تولیدکنندگان باید به دنبال راهکارهای نو و نوآورانه برای تولید مواد شیمیایی با کیفیت و قابلیت اطمینان باشند. همچنین، با توجه به افزایش آگاهی‌ها در زمینه آسیب‌های زیست‌محیطی و اهمیت حفاظت از محیط زیست، تولید مواد شیمیایی با استفاده از فرآیندهای پایدار و دوستدار محیط زیست اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

دیدن متن کامل

اهمیت و چالش های فروش مواد شیمیایی صنعتی

تأمین مواد شیمیایی با کیفیت و استاندارد نیازمند انجام تحقیقات و بررسی دقیق از جانب شرکت ها است. بررسی مدارک و گواهی های کیفیت، اطمینان از استانداردهای محیط زیستی و ایمنی، بررسی نمونه های محصولات، ارتباط مداوم با تأمین کننده و انجام آزمون های کیفیت از جمله مواردی هستند که شرکت ها باید برای انتخاب یک تأمین کننده مناسب انجام دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، برخی از شرکت ها به انتخاب یک تامین کننده استراتژیک می پردازند که با تأمین مواد با کیفیت و استاندارد، به ارتقای عملکرد و سوددهی شرکت کمک می کند.

دیدن متن کامل
تبلیغ یوز شیمی قوانین تماس حریم خصوصی بلاگ